Oferta szkoleń

Nasze szkolenia składają się z elementów, które można dowolnie komponować, tak aby uzyskać model zapewniający najlepsze dostosowanie do potrzeb naszych klientów.

  • zachowania asertywne
  • budowanie kontaktu interpersonalnego
  • rozwój umiejętności komunikacyjnych
  • zapobieganie i radzenie sobie z konfliktami w pracy
  • konstruktywne wyrażanie emocji
  • komunikacja werbalna
  • komunikacja niewerbalna rozwiązywanie konfliktów
  • motywacja do pracy
  • trening twórczego myślenia
  • terytorium i przestrzeń osobista
  • fałszowanie komunikatów – jak rozpoznać kłamcę?
  • specyfika rozmowy telefonicznej- techniki wykonywania rozmów telefonicznych
  • sztuka aktywnego słuchania
  • trudne rozmowy – trudny klient
  • formy manipulacji i antidotum na nie
  • feedback – rola informacji zwrotnej w kontaktach z innymi pracownikami
  • motywowanie
  • techniki redukcji stresu
  • zwiększanie efektywności pracy
  • organizacja czasu
  • sztuka odpoczywania – relaksacja

Przeprowadzamy ewaluację każdego z naszych projektów. Wydajemy certyfikaty ukończenia szkolenia oraz zapewniamy wyczerpujące materiały szkoleniowe. W przypadku szkoleń wyjazdowych organizujemy dodatkowe happeningi.