Nasze szkolenia składają się z elementów, które można dowolnie komponować, tak aby uzyskać model zapewniający najlepsze dostosowanie do potrzeb naszych klientów.
- zachowania asertywne
- budowanie kontaktu interpersonalnego
- rozwój umiejętności komunikacyjnych
- zapobieganie i radzenie sobie z konfliktami w pracy
- konstruktywne wyrażanie emocji
- komunikacja werbalna
- komunikacja niewerbalna rozwiązywanie konfliktów
- motywacja do pracy
- trening twórczego myślenia
- terytorium i przestrzeń osobista
- fałszowanie komunikatów ? jak rozpoznać kłamcę?
- specyfika rozmowy telefonicznej- techniki wykonywania rozmów telefonicznych
- sztuka aktywnego słuchania
- trudne rozmowy ? trudny klient
- formy manipulacji i antidotum na nie
- feedback ? rola informacji zwrotnej w kontaktach z innymi pracownikami
- motywowanie
- techniki redukcji stresu
- zwiększanie efektywności pracy
- organizacja czasu
- sztuka odpoczywania ? relaksacja
Przeprowadzamy ewaluację każdego z naszych projektów. Wydajemy certyfikaty ukończenia szkolenia oraz zapewniamy wyczerpujące materiały szkoleniowe. W przypadku szkoleń wyjazdowych organizujemy dodatkowe happeningi.