Skuteczna obsługa klienta – sztuka komunikacji [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]
Motywacja i efektywność w pracy [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]
Techniki redukcji stresu i podnoszenia efektywności pracy [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]
Psychologia komunikowania się; relacje interpersonalne w pracy policjanta. Problem wypalenia zawodowego[dla kadry zarządzającej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie]
Umiejętności interpersonalne w indywidualnej i zespołowej pracy pielęgniarki i położnej [dla Ośrodek Kształcenia EzA]
Elementy psychologii dla pielęgniarek o specjalizacji – pielęgniarstwo chirurgiczne i nefrologiczne; Moduł szkoleniowy obejmuje: Osobowościowe podstawy zachowań; Komunikowanie się z jednostką i grupą; Mediacje i negocjacje; Rozwiązywanie problemów; Kształtowanie cech przywódczych; Techniki obniżania stresu. [dla Ośrodek Kształcenia EzA]
Komunikacja z klientem [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wolinie, Dziwnowie, Międzyzdrojach – organizator ZGD]
Sytuacje trudne w obsłudze klienta – strategie skutecznego działania [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wolinie, Dziwnowie, Międzyzdrojach i Świnoujściu – organizator ZGD]
Trening podejmowania decyzji i radzenia sobie z ryzykiem [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wolinie, Dziwnowie, Międzyzdrojach – organizator ZGD]
Techniki redukcji stresu [dla pracowników ZGD]
Techniki prowadzenia rozmów z interesantem [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]