Projekty zrealizowane

  • Skuteczna obsługa klienta – sztuka komunikacji [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]
  • Motywacja i efektywność w pracy [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]
  • Techniki redukcji stresu i podnoszenia efektywności pracy [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]
  • Psychologia komunikowania się; relacje interpersonalne w pracy policjanta. Problem wypalenia zawodowego[dla kadry zarządzającej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie]
  • Umiejętności interpersonalne w indywidualnej i zespołowej pracy pielęgniarki i położnej [dla Ośrodek Kształcenia EzA]
  • Elementy psychologii dla pielęgniarek o specjalizacji – pielęgniarstwo chirurgiczne i nefrologiczne; Moduł szkoleniowy obejmuje: Osobowościowe podstawy zachowań; Komunikowanie się z jednostką i grupą; Mediacje i negocjacje; Rozwiązywanie problemów; Kształtowanie cech przywódczych; Techniki obniżania stresu. [dla Ośrodek Kształcenia EzA]
  • Komunikacja z klientem [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wolinie, Dziwnowie, Międzyzdrojach – organizator ZGD]
  • Sytuacje trudne w obsłudze klienta – strategie skutecznego działania [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wolinie, Dziwnowie, Międzyzdrojach i Świnoujściu – organizator ZGD]
  • Trening podejmowania decyzji i radzenia sobie z ryzykiem [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wolinie, Dziwnowie, Międzyzdrojach – organizator ZGD]
  • Techniki redukcji stresu [dla pracowników ZGD]
  • Techniki prowadzenia rozmów z interesantem [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]