Skip to main content
- Skuteczna obsługa klienta ? sztuka komunikacji [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]
- Motywacja i efektywność w pracy [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]
- Techniki redukcji stresu i podnoszenia efektywności pracy [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]
- Psychologia komunikowania się; relacje interpersonalne w pracy policjanta. Problem wypalenia zawodowego[dla kadry zarządzającej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie]
- Umiejętności interpersonalne w indywidualnej i zespołowej pracy pielęgniarki i położnej [dla Ośrodek Kształcenia EzA]
- Elementy psychologii dla pielęgniarek o specjalizacji ? pielęgniarstwo chirurgiczne i nefrologiczne; Moduł szkoleniowy obejmuje: Osobowościowe podstawy zachowań; Komunikowanie się z jednostką i grupą; Mediacje i negocjacje; Rozwiązywanie problemów; Kształtowanie cech przywódczych; Techniki obniżania stresu. [dla Ośrodek Kształcenia EzA]
- Komunikacja z klientem [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wolinie, Dziwnowie, Międzyzdrojach ? organizator ZGD]
- Sytuacje trudne w obsłudze klienta ? strategie skutecznego działania [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wolinie, Dziwnowie, Międzyzdrojach i Świnoujściu ? organizator ZGD]
- Trening podejmowania decyzji i radzenia sobie z ryzykiem [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wolinie, Dziwnowie, Międzyzdrojach ? organizator ZGD]
- Techniki redukcji stresu [dla pracowników ZGD]
- Techniki prowadzenia rozmów z interesantem [dla pracowników Urzędu Miejskiego w Szczecinie]